mandag 6. mai 2013

Bride to be??

Min kjære herlige kjæreste og samboer skulle muntre meg opp litt i en tung tid. Hverdagen vår var preget av mye sykdom, stress og slitsomme dager. Så da Magnus og jeg skulle kose oss ute på middag, ha barnefri og dra på kino så fridde han plutselig. 23.3.2013 ble den magiske datoen. Vi hadde snakket en del om kanskje det var på tide å gifte seg osv men ting tar tid så jeg forventet ikke noe frieri på noen år. Så det var en veldig gledelig overraskelse. Men når bryllupet skal stå det Er ikke bestemt enda. Vi er veldig på vent og har ikke bestemt noe dato enda. Men kanskje i 2015. Hvem vet, tiden vil vise. Det må jo planlegges og ikke minst spares... Ikke akkurat billig å gifte seg. Men jeg gleder meg til den planleggingsbiten, prøve og fine kjole, hvor vi skal ha festen, middag, og dele den fine dagen med familie og venner.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...