torsdag 19. januar 2012

Lillebror har kommet

9. Januar kl 9.14 kom nydelige lillebror til verden. 4 dager før termin. Han hadde det like travelt som storebror så da han kom ut var han helt blågrønn i ansiktet. Vi kom inn på sykehuset litt over kl 6 på morgenen og tre timer senere var vi tobarnsforeldre. Men alt var bare bra med han og han er perfekt. Storebror er veldig stolt men syns nok det er litt rart at vi foreldrene er så opptatt av denne babyen. Trassen blomstrer litt så man kan trygt si at hverdagen går som vanlig og det er Aron som har mest fokus. Destod kosligere er det da å snusekose på lillebror når Aron er i barnehagen eller har lagt seg. Lillebror er foreløpig bare snill og grei. Rolig gutt som sover, spiser og produserer en del bleier og innimellom vil ha litt kontakr og kos. Verdens snilleste. Det er rart å måtte tre inn i en helt ny hverdag. Plutselig blir morgenene helt annerledes. Fra å bare ha n som må gjøres klar til barnehagen så er det nå enda en. Og i tillegg må jeg passe på at storebror som ikke vet sin egen styrke ikke koser for hardt på lillebror. Han er nemlig litt hardhendt uten å egentlig mene annet enn at han vil kose. Heldigvis har pappan levert og henta i barnehagen de siste 2 ukene. Noe jeg har satt stor pris på. Jeg føler meg fortsatt litt zombieaktig etter å ha ammet 3 ganger på natta og skifta ett par bleier og dermed sovet litt dårlig og da skulle stå opp kl 6 med aron blir litt for heavy akkurat nå. Men jeg blir nok vant til det også. Snart så må jeg bare og i tillegg ut å levere i barnehagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...