lørdag 31. desember 2011

38 uker og still going strong

Joda jeg Sitter her fortsatt og ruger. Ingen action enda og jeg håper han liksågodt venter til over nyttår nå altså. Begynner riktignok å bli tungt, vondt og nok nå men han kommer jo når han er klar. Aldrivært så gravid som jeg er nå. Storebroren kom jo i uke 37. Var hos legen på onsdag, alt bra der. Magen vokser som den skal og lillebror har det bra. Vi hadde en koselig julaften og alle sammen fikk masse fint. Aron fikk jo en drøss med gaver og ble helt i hundre. Måtte faktisk dele opp pakkene så han åpna noen på morgenen. Han syns det var like stas virka det som. Så nå er rommet hans fullt av tog, duplo og masse biler. Tusen takk for alt det fine han fikk altså. Og takk for alt det flotte Magnus og jeg fikk også. Jeg fikk iPad av min kjære og er kjempefornøyd. Svigermor var også delvis med på den da. Hadde ikke akkurat regna med å få det for å si det sånn. Også fikk jo lillebror masse søte klær. Gleder meg til å kle an opp ide søte bittersmå klærene. Fortsatt er det litt merkelig at det skal komme en bitteliten baby i hus. Virker som jeg har glemt alt, både hvor små de er og hvordan man skal gjøre alt...men det kommer vel fort tilbake når ungen kommer. Ønsker alle ett godt nyttår, her blir det en rolig feiring med venner. Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...