fredag 2. desember 2011

ønsker for jula

Tja, hva ønsker man seg når man har alt da? Snille barn... Føler meg skikkelig gammel og voksen når jeg sier det men det ligger virkelig noe i det utsagnet altså.. Og om det ikke er snille barn så er det ullsokker eller en varm genser. 

Selvfølgelig har vi noen ønsker som er av mere brukstingsvarianten men vi har ingen som har råd til å gi oss sånne gaver. Ingen rik onkel i Amerika eller milliardærtante her i familien gitt. Men kan jo slenge med at vi ønsker oss stasjonsvogn, komfyr med induksjon, nytt kjøleskap, ny data og tv på rommet.. 

Men til den mer seriøse overkommelige ønskelisten så måtte det være: (Magnus og meg)
*penger til bil.
*GPS
*gavekort på Lefdal
*Bæresjal (til lillebror kommer)
*Termokopp (til ho mor som skal ut i permisjon og ut å trille i januarkulda)
*Ull er gull til både store og små
*Jeg ønsker meg også boka "made by me" (bloggernes egne oppskrifter)
*jeg ønsker meg også en god pysjbukse

Aron er temmelig enkel å glede;) : 
*Tog.. Han har fortsatt togdilla og det går i Thomastoget. Han har en del i tretogsorten men blir veldig glad for mer, vogner, tog, skinner, tuneller, broer, hus og stasjoner og alt som hører med, dvd med Thomastoget og klær med Thomastoget på er populært. Her er alt poppis
*Lego duplo er blitt veldig spennende
*Perling er også interessant 
*modelleire
*tegneting
*I klær så bruker han str 104 nå, så gjerne klær som han kan vokse i som str 110- 116 osv. Gjerne klær med stjerner på. Han er veldig opptatt av stjerner og hjerter. 
*han har masse småbiler men det er uansett populært det også. Kranbiler, brannbiler, men mamma og pappa ber IKKE leker som bråker så utrolig... De lekene er veldig poppis spesielt veldig tidlig på morgenen, men ikke like populær hos oss foreldrene nei... 

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...