torsdag 23. desember 2010

jul meg her og jul meg der

Jo, visst blir det jul. Men julestemninga lar i grunn vente på seg. 
Sentimental eller ikke, det begynner å komme seg nå. Har jo så mange fantastiske mennesker rundt meg, familie og venner som jeg ikke ville vært foruten og ikke hadde klart meg uten.

Lillejulaften innvier vi med en liten tapper gutt som har 40 i feber og ørebetennelse. Er i grunn ikke i toppform jeg heller. Men lillegutt krever all oppmerksomhet, kos og fokus. Stakkar han er skikkelig slapp og daff og vil bare sitte i fanget å kose og skjelver bare han forsøker å reise seg opp.  Så dagen har vi brukt til kosing, kosing og soving. 
Nå sover han og jeg håper han får sove av seg litt av feberen i natt så han er klar for den fantastiske dagen i morgen. Det blir julenisse, julegaver og masse familie. Kjempekoselig.

Min kjære og jeg har kosa oss med fyr i ovnen, grevinnen og hovmesteren, øl og godis. Så jula får bare komme selv om vi ikke har ordentlig juletre, selv om alle gavene ikke er pakka inn eller vi aner hva vi skal ha på oss i morra. Det blir jul likevel.

Så god jul. Julen handler om å lage egene tradisjoner, barn og kjærlighet. Og det er hva man gjør det til selv. Kos dere med de menneskene dere er sammen med, det skal jeg gjøre.
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Godt Nyttår :-)

    ♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫


    Julestemningen er i hjertene våre :-)
    ikke i om alt er "perfekt" :-)

    At alt skal være sånn og sånn ,
    det er bare ett press vi legger på oss selv .
    og ikke blir jeg lykkeligere av at jeg prøver :-)
    Så jeg prøver heller å < nyte øyeblikket >

    :-)

    SvarSlett
  2. ;) takk for flotte ord. så sant så sant:) Godt Nyttår til deg også

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...