lørdag 1. januar 2011

Bring it on


jepp, få se hva du er god for da 2011? Jeg må innrømme at jeg har store forhåpninger.. I år, 2011 skal jeg bli rik, få to barn, bli gift, få nytt hus, vinne lotto, v75, bingo og på alle flaxlodd, jeg skal få lykke og gaver kastet etter meg, får en unge som sover 24-7, som er bare snill og blid og ikke protesterer når jeg kler på han, skifter bleie eller klager på mat eller at jeg rydder bort julepynten. I dag ble jeg rett og slett kjefta på fordi jeg hadde fjerna en del av julepynten og han var fornærma. Hva skulle han leke og herje og ta på nå da? Men han fikk en pepperkake og var fornøyd. Da forta vi oss å bære julepynten i kjelleren igjen. 

Nei, jeg får vel bare innstille meg på at 2011 blir sikkert akkurat likt som 2010. Det er like dager, og forandringen skjer gradvis dag for dag og jeg merker det ikke før i 2012. Men det har jo skjedd en del i 2010. Jeg skal ikke glemme det selv om jeg syns det meste er likt bortsett fra ungen som har vokst noe voldsomt.

Jeg har fått jobb, Aron har begynt i barnehage, begynte å gå i sommer, prøver å snakke nå. Samboeren holder på å ta lappen, økonomien er litt bedre siden jeg også jobber, det var vel de store tingene, men så er det de små tingene som gjør hverdagen fantastisk også. Man legger ikke alltid merke til de men mye går på å prate sammen og se og lytte og gi og ta.  Kort oppsummert; vi har det veldig bra den lille familien vår på 3. Tross motgang og medgang. Vi har lært at vi kommer oss igjennom det meste.

Nå har sykdommer begynt å dabbe av også. Guttungen er feberfri og øreverk fri og jeg er feberfri og begynner å få tilbake stemmen og hoster ikke så fælt. Så vi ble da frisk til nyttår vi også.

Ønsker dere alle ett riktig godt nytt år . Måtte det bare skje positive ting for alle sammen. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...