lørdag 29. januar 2011

Jeg vet jeg vet

fra nyttårsaftenen, da jeg fortsatt hadde litt energi og overskudd

Her har det jaggu vært tørt på bloggfronten i det siste. Har i grunn ikke noen annen forklaring enn at jeg benytter mindre og mindre tid på dataen. Her går det i jobb, har også vært på kurs, Aron har vært syk, ørene IGJEN!! og det resulterer i våkenetter og raserianfall og slitne foreldre. Magnus og jeg tilbringer stort sett kvelden i hver vår del av ende av sofaen, ser noe dårlige greier på tv, eller som jeg vil kalle det, ser på no dritt på tittekassa før vi legger oss tidlig og prøver å karre til oss den lille søvnen vi kan få.
Det kan være tøft til tider å stå på jobb med ett søvngrunnlag på 3 timer usammenhengende, men det går. Vi er flinke til å fordele det og ta hver vår bolk. I natt sov guttungen litt bedre heldigvis, men å stå opp kl 5 er ikke akkurat noe jeg higer etter heller.

Vel vel, sånn er det. Her går det unna for å si det sånn, prioritert blir derfor å prøve å pleie seg selv, slappe av og gjøre det man skal og må.

Jeg trives jo godt i jobben, så da går jo alt bra ikke sant.

Vel jeg skal prøve å blogge litt mer når vi kommer til hektene her. Men nå er det unge, jobb og de hersens ett nytt år er her og alle se forbaska regningene komme rpå en gang perioden. Takk for deeeeet. 
Ha ei god helg. Her blir det jobb og det er alltid gøy på en travel lørdag. Wish me luck så ses vi kanskje på en butikk nær deg en dag
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Då fikk eg bekrftet det eg trodde, nemlig at det gikk i ett hos deg med jobbing og alt mulig =)
    Men det e viktig å prioritere pleie over data ^^, Har blitt veldig fan av å ta en dusj med lyset av og tenne levende lys.. Blir helt døsig av det jo =)
    Håper go'gutten snart blir frisk igjen, så kommer nok overskuddet sigende etter ^^,
    Du får gi en lyd hvis du trenger hjelp en helg, så kommer eg nedover og står opp med Aron (eller bare gjør som i sommer og får han til å sove til åtte =P )
    Stooor klem og stå på ! =D

    SvarSlett
  2. ja det har virkelig gått i ett i januar. kom gjerne å få han til å sov til kl 8, nå er det opp og hopp kl 5.... litt i tidligste laget gitt. han er heldigvis bedre form nå. Bare kom når du vil, her er vi alltid glad for besøk vet du. klem

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...