søndag 11. september 2011

22 uker, bekkenløsning, bekkenlåsning og ferie


pakker og pakker og pakker litt. Lista blir delvis fulgt men det kommer med mye som ikke står der også..
Den siste uka har vært preget av pakking men også sying. Har sydd en del babyklær. Skal legge ut bilder når vi er hjemme igjen. Også har jeg vært hos kiropraktoren ett par ganger og blitt knekt på plass. Lå rett ut etter første behandlinga. Sendte han noen stygge tanker akkurat da men det ble jo bedre etterpå. Akkurat som han sa. Hadde både bekkenløsning og bekkenlåsning med noen muskler som også ble ramma langt oppi ryggen... Ikke rart jeg har hatt vondt og vært anspent... Litt bedre nå etter bare to ganger faktisk.. 
Jeg har vært litt på kafeturer, skravla med andre med mager. Koselig det også og kosa meg masse hjemme med gutta mine. 
Nå er jeg 22 uker på vei, straks 23 men vi reiser jo på ferie i morra så da blir det internett, mobil, tv fri ei hel uke. Deilig. Og forhåpentligvis sol og sommer og varme!!. Det har vi ikke akkurat blitt bortskjemt med her i Norge i år. Så adios amigos. ses om ei uke. Jeg skal passe på å ikke bli alt for brun så folk blir for misunnelige.. 
Også slenger jeg med magebilde. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...