torsdag 1. september 2011

sykmææææælt da

Jædda. så lang tid gikk det. 21 uker og sykmeldt pga bekkenet. Kjempeflott å få vite når man ringer til nav for å sjekke om hvordan man søker sykepenger uten utenlandsopphold at man ikke har krav på sykepenger.. What ? jeg har jo jobba 60 %.. vel dette systemet er så flott at når man ikke har jobbet 100% i 6 mnd uten å være syk så har man ikke krav på sykepenger.. Takk for det. Ikke bare taper jeg mye penger på å være sykmeldt men jeg må tilbake på aap penger også. arbeidsavklaringspenger. Jeg skjønner ikke poenget. jeg har jo en jobb, jeg har jobba litt mer enn 60% i de siste mnd men likevel kabooosj du har ikke rett på sykepenger likevæl... ha ha gottcha.. 
Meningen er å jo å forsøke å komme seg tilbake i jobb eventulet på en aktiv sykemelding men nå har jo nav på en måte ødelagt den muligheten.. så værsågod tilbake til dere i den offentlig etaten som vil at folk skal ut i jobb....

Får se hva det blir til, er sykmeldt en mnd nå for å se om bekkenet samarbeider litt mer etter hvile og i tillegg skal jeg komme meg til en kiropraktor. Merker det er bedre allerede etter å ha sluppet tunge løft og stå rett opp og ned mange timer etter hverandre. 

Lille bølla i magen er kjempeaktiv om dagen. Turner rundt som om det er en atlet i eliteklassen. Her er det ikke mulig å gå glipp av en eneste bevegelse. Lille knøttet begynner å bli stor og sterk. Til og med Aron kjente lillebror dulte borti han da han satt i fanget mitt i går. 
Helt fantastisk. 

Vel i tillegg til å være sykemeldt er vi alle sammen potte forkjøla. snørrfamilien.com for å si det mildt. Tør påstå at Aron er den som er i best form av oss, så han er fortsatt i barnehagen der alle andre også er forkjøla, så det å smitte noen eller bli smitta er lissom ikke noen fare. Men vi ser an almenntilstanden. Merker at han ikke tåler så mye før det blir litt tårer og sutring så i storform er ikke han heller. 

Godt vi tar sykdomsrøkkelet nå halvannen uke før vi drar på ferie. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...