lørdag 2. juli 2011

Energityv

Jeg tror jaggu jeg har en liten energityv i meg. Jeg eier ikke energi, ork eller overskudd til noe om dagen. Lunta er kort, kvalmen er absolutt ikke helt borte og trøttheten kommer sigende på til de mest upassende tider. Jeg må ha fortrengt at jeg var så sliten og uggen med Aron eller så er alt bare helt annerledes nå og med en småtrassig toåring i hus. Hjelpes han kan bli sint og rasende den lille gutten, men så kan kan være veldig blid også. Ja ja. det er vel sånn det er. Jeg er bare muggen og daff om dagen i allefall så jeg er ikke det spor bedre. Håper bare jeg får litt mere energi snart. Ellers kan hverdagen bli en prøvelse... 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...