tirsdag 17. september 2013

Studie, kurs, etterutdanning?

Jeg ble aldri ferdig med noe skole eller tok noe høyere utdannelse. Jeg har ett halvferdige teaterskoleår og jeg fikk til slutt tatt generell studiekompetanse men thats it. Jeg har aldri visst hva jeg har villet gjøre heller. Men jeg fikk jobb som salgsfremmer og trivdes godt med det. Etter to år merket jeg at behovet kom for noe mer ansvar og utfordrende jobb så jeg fikk ett vikariat som butikkonsulent. Nå er jeg i tenkeboksen for hva videre? Jeg lurer på om jeg har lyst til å studere. Kanskje kan jeg klare det nå. Ta ett kurs eller nettstudie. Har tenkt mye innenfor markedsføring. Enten Pr og markedskomunikasjon, økonomi og ledelse eller noe markedsføring. Men aner ikke hvordan og hvor jeg skal begynne og hva jeg vil.. Eneste jeg vet er at jeg vil ha noen form for utdannelse å ha i bakhånda. Ikke bare for å ha noe å gå etter men også for å bli bedre i jobb og i salgsprossessen. Hvis jeg kan mer så blir jeg kanskje tøffere og flinkere og får mere tro på meg selv.

Jeg har i grunn alltid jobbet innenfor butikk og salg. Liker det godt med kundebehandling og kollegaer men jeg trenger nok noe litt mer utfordrende men samtidig ikke for overveldende slik at jeg føler meg helt lost. Derfor tror jeg kursing og studie er bra. Vanskelig å vite hva man skal bli når man blir stor gitt...
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...