lørdag 16. november 2013

Big Happy news

Jepp, etter en lang pause er jeg nå tilbake med blogging.
Har de siste mnd vært utrolig dårlig form, sliten, trøtt og tiden har ikke strukket til annet enn familien, jobb og prøve å holde en viss orden i huset. Jeg har vært så trøtt at jeg har sovnet før fireåringen.

Vel grunnen er så enkel som at vi skal bli fem!!!!




Jeg er nå passert de magiske tolv ukene og har vært på tre ultralyder som viste ett perfekt vitalt foster. Ett sterkt bankende hjerte, to armer og to ben. Den lille lå med hendene foran ansiktet som en ekte diva baby så det blir spennende å møte den lille rundt juni 2014. Foreløpig termin er 1.juni men siden de to gutta mine har kommet før termin så kan det fort bli en mai baby. 


Mon tro om mine to småtroll skjønte lunta ganske tidlig. Minstemann har gått rundt og sagt min baby, min mamma min baby ganske lenge nå. Og eldstemann tegnet dette bildet (bildet over) ca en mnd før positiv test. Det bildet er ganske utrolig. Ser ut som ett foster rundt uke 8. 


Her er tredjemann i uke 12. 

Formen har vært ganske laber. Usedvanlig trøtt, småkvalm til tider og utrolig var på alle slags lukter. Jeg tror at i løpet av de tre mnd har jeg erfart at alle mennesker lukter rett og slett vondt.... Og mat i matbutikken er yuk, å stå å steke kjøtt er missmatch akkurat nå. Heldigvis har gubben steppa inn og hjulpet. Han har også måttet legge unger siden jeg allerede har sovna på kveldene og han har holdt ut med bekymringer og hormoner. Det er ikke bare bare å bake en baby. 
Nå ser vi bare fram til jul og en voksende mage. Sommeren blir helt klart annerledes til neste år. Og endelig skjer det litt positive ting for oss i 2013. Til nå forlovelse og en ny baby på vei. Endelig snur det for oss. Og om to uker får jeg de nye tennene mine på plass også. Jeeeeeij. Endelig ferdig med tannlegestyret.... 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...