onsdag 17. november 2010

Annerledes


Ja, hva skal jeg si. Det er annerledes å jobbe må jeg innrømme. Men også veldig gøy å gjøre noe annet igjen. Og jeg gleder meg enda mer over de stundene jeg er hjemme eller har fri. Også går det jo så bra de dagene Aron og pappan er hjemme. De koser seg masse sammen så det er jo bra vi kan ta igjen pappapermen han aldri fikk på denne måten. Man har jo ikke krav på det samme når man er student men ikke går tilbake til studiet etter en fødsel. Ting ordner seg for det. 

Men uvant er det. og jeg blir faktisk litt stressa i blant. For ting må jo planlegges og tilrettelegges. Jeg må jo huske på at Aron må hentes i barnehagen innen kl 5 så hvis jeg jobber til 6 eller Magnus jobber midtvakt eller kveld så sliter vi jo... så derfor må vi gjør om litt på vaktlistene og bytte og ordne. Det vil si, magnus må bytte, jeg bare maser... Men det ordner seg og han er jo så god og vil at jeg skal jobbe. Derfor gjør han jo alt for at det skal gå også. Tar seg fri, tar seg av Aron, lar meg sove og oppmuntrer meg. Var nemlig ganske nervøs før de første arbeidsdagene siden det er over 2 år siden jeg har jobba. Også er det helt nytt og man blir temmelig tussete og rar av å gå hjemme med en unge i 18 mnd..  Men nå er jeg i gang her og nå er det andre tider gitt. Jeg koser meg jeg, trives i jobben og syns det er spennende. Ingen dag er lik og jeg møter masse forskjellige mennesker hver dag.  Forandring fryder sier jeg bare.

Blogglisten

3 kommentarer:

  1. E så godt å høre ! =)
    Tror dette var en forandring som kommer til å komme godt med, og tror du har merket det litt sjøl allerede =)

    Stå på, for dette klarer dokkar helt supert med henting i barnehage og vakter som muligens krasjer ^^,

    SvarSlett
  2. Så bra at jobbstart har vært vellykka!

    SvarSlett
  3. Ja kjempestart på jobben. I allefall digg når den første lønninga kom i dag og jeg trives jo så godt allerede. Perfekt jobb for meg på mange måter dette.. Mye frihet under ansvar. og jeg merker at det hjelper på humør og form og alt. Vi klarer det meste i forhold til henting, vakter osv.
    Ikke minst gøy å tjene penger igjen.. føle at jeg bidrar med noe jeg også

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...