mandag 1. november 2010

grue mæ litt


kjenner at jeg plutselig gruer meg litt til å begynne å jobbe igjen. jeg har jo ikke jobba på over 2 år. Jeg gikk på skole da jeg fant ut at jeg var gravid og har aldri kommet meg itlbake til hverken skole eller arbeid før nå. Tenk om jeg ikke husker hvordan det er, eller klarer det. Tenker plutselig alt mulig. kommer jeg meg på jobben presis, klarer jeg arbeidsoppgaven, vil jeg gjøre en bra jobb, vil jeg takle en hel dag, eller tre fire dager i uka. Føler meg som en håpløs ferskis igjen.. 
gledegruer meg er vel ordet. Skal bli godt å gjøre noe annet enn bare gå hjemme og skifte bleie og rydde, men det er samtidig litt trygt fordi jeg vet jo hva jeg gjør og skal gjøre. Jeg har i grunn ikke peiling på hva jeg i praksis skal gjøre. Vet det i teorien men det er det å yte den arbeidsoppgaven da... Ja ja, det går vel bra... 
Blogglisten

1 kommentar:

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...