søndag 31. oktober 2010

begynt så smått på julegaver..


Plutselig er det mange som er ferdig med julegaver og julegodisen har for lengst kommet i butikken. Er det rart man får hetta. For min del er det ikke jul før i desember. Men i år skal jeg nemlig lage litt julegaver selv. Så da vet dere hva dere får av meg. he he.
Nei, men det er derfor greit å være tidlig ute sånn sett. Tar jo litt tid å lage forskjellige ting. Vil ikke røpe hva det er enda men det kommer jo en bildespesial etter julaften tenker jeg.
Plutselig fikk jeg lyst til å drive med håndarbeid, sy litt og pusle litt igjen. Tror i grunn det er i ren fortvilelse etter at min gogutt har vært oppe hele natta og jeg egentlig er overtrøtt og helt hyper. Så her sys det som bare det..  vel ikke helt men har noen ideer. Og det er jo greit å ha. Får benytte muligheten før jeg blir working mom. 
så har dere begynt å tenke på julegaver eller?
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...