onsdag 6. oktober 2010

Da kom forkjølelsen snikende..

Herlig bilde sant? Bare til ære for dere. he he

Jepp, jeg feirer liksågodt høsten med en real høstforkjølelse, går vel over i en vintersnue tenker jeg. Toppers, for det kunne ikke passet bedre å bli syk nå. NOT. Har ikke tid, har virkelig ikke tid til det og jeg krysser bare fingrene for at Aron og Magnus holder seg friske så vi slipper helsykdom her i heimen. Heldigvis og bank i bordet vært lenge siden gutta har vært syke nå..
Har omsider fått karra meg opp av senga etter at min kjære var så snill å lot meg få sove litt lenger. Det passa ypperlig. Skal sies at det var min tur å sove ut i dag likevel men passa bra uansett. I morra må jeg til pers og opp kl 5-6 virker det som. 5 er den nye morgenen igjen. Gjerne med en stappfull bleie og gjennomtissa pysj. Ikke rart gutten våkner da. Det er jo ikke noe godt å sove i. Vurderer å ta på an dobbel bleie, for dette er også dagligdags... Prøver å kutte ned på drikkinga på kvelden også men uten alt for mye hell...

Ute er det skikkelig høstvær og jeg har ikke noe lyst til å gå ut i dag, men må vel ut å lufte gogutten. Han er jo helt turbo og følger ikke mamman's behov om å sløve på sofaen og drikke utallige kopper meg te og honning. Også var det alt som skulle ordnes og gjøres... 
I morra kommer det noen å ser på bilen også, hjelp det er skummelt. Skal vi plutselig bli uten bil da.... Jaggu godt vi har t-banen rett uttafor døra.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...