torsdag 28. oktober 2010

iiiiiiiihaaaaaa.

Jau da. For ei uke sier nå jeg bare. Etter en fantastisk start på uka med en deilig 2 dagers avslappende og morsom tur med Kiel ferja. Sammen med veldig gode venner og godt humør og drikke så ble det en tur vi sent glemmer. Må bare gjentas en gang.

Så var det rett hjem, slappe av litt, sove litt før jeg dro i jobbintervju. Så var det tilbake til hverdagen, våkenatt, barnehage, prøve å få gjort litt husarbeid før det ble litt sofakos med min kjære. Og i dag fikk jeg den hyggelige telefonen om at jeg har fått meg jobb. Så nå blir jeg en working mom gitt. Helt fantastisk. Gleder meg til å komme meg ut i arbeidslivet og tjene til livets opphold. 

Kjenner jeg er litt stolt av meg selv nå. Det går hvis man vil og ting kan virkelig snu bare man har troen på det.

Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Så flott, da! Gratulerer så mye, og lykke til med arbeidslivet!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse Wenche :)

    Nina

    SvarSlett
  3. takk. blir veldig spennende å begynne å jobbe igjen, og utrolig rart.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...