onsdag 13. oktober 2010

Mamma 50 år.



Da slipper jeg å lure og lyve og narre mamma lenger. Har jo drevet å planlagt og styra og ordna dette den siste mnd i allefall. I helga var 50 års suprisepartyet for henne. Og hun ble ganske overraska ja. Hun ante ingen ting før hun stod på trappa til lokalet vi hadde leid. Kjempegøy.


Med 29 gjester ble det en koselig og fartsfyllt fest. Hun fikk masse fine gaver og storkoste seg. Hun var glad vi hadde lurt henne og laga fest. Det er ikke hver dag man fyller femti så det at man ikke har tid til å ta en fest kommer ikke på tale syns jeg da. Derfor måtte jeg jo finne på noe sprell for henne. Det kom familie og venner fra fjern og nær og alle bidro til å lage ett flott koldtbord, god stemning og en minnerik dag/kveld/natt. Vi holdt på ut i de tidlige morgentimene.

meg, Øivind (mamma sin mann), Randi (min mormor), 
Janne (mammas søster), Mamma Siw, Monica (mammas søster)

Alle hjalp til og da var de tjo ingen sak å lage fest. Så takk til alle dere som hjalp meg på kjøkkenet, med oppryddning og ellers pynting og planlegging. 
I bursdagsgave av meg og min kjære fikk mamma en kjole jeg hadde sydd. Første gang jeg syr klær til voksne, ble fornøyd med resultatet og den satt som støpt på mamma.


action bilde av kjolen som ble tatt på med en gang..

Gratulerer så mye med dagen som var mamman min. DU fortjener kun det beste. Håper du kosa deg masse masse. 
Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Tusen takk luringen min. Tilgir at du har løyet og lurt meg.... Det var jo supervellykket... Skjønner ennå ikke hvordan dere klarte det. Kjempeglad i deg. Og nok en gang tusen takk.
    Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. For en herlig datter du er da!! Flott kjole du lagde, den satt jo som smurt den !!
    Gratulerer med overstått til mammaen, og gratulerer med flott fest til datra!!

    SvarSlett
  3. Bare hyggelig mamsen min. Vi klarer det meste for den man r glad i vet du.

    Mai: tusen takk. Ja det var kult at kjolen satt så bra og morsomt å sy voksenklær for en gangs skyld.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...