fredag 5. november 2010

Kontraktsskriving


Da var den oooo store dagen her. Skal straks reise ned på Tine og Skrive kontrakt. Er temmelig spent. Like spent som jeg var første skoledag tror jeg. Blir vel verre på onsdag når jeg faktisk skal ut i arbeidslivet. Har to uker opplæring nå før jeg blir kasta ut i det. 
Nå sitter gogutten og jeg og nyter frokosten før vi skal vekke pappa'n. Vel nyter er vel å ta i. Aron klager over ett eller annet, at han ikke får mere brunost eller ikke får noe han vil ha (men som jeg ikke skjønner hva er.) Han blir sp sint og irritert på meg når jeg ikke skjønner det. hehe.. sinnataggen min.
Ha en flott fredda. Denne helga skal nytes med gogutta mine. Er vel siste frihelga på en stund nå så må kose seg ja.
Blogglisten

3 kommentarer:

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...