fredag 19. november 2010

Bake tel jul??


Noen her som skal bake 7 sorter til jul og slå seg løs med, krumkakejern, pepperkakedeig, nonstop og melis? Jeg begynte allerede i helga jeg. Har bakt brune pinne (som dog ble veldig lyse) romboller (må vel nesten kalle det aquavitboller siden vi ikke hadde rom eller congac i huset) sjokoladekarameller (som måtte kastes siden de ble brent), kransekakestenger (som ble knallgode, nam nam), og sjokolade og nøtteruter. Vel, riktignok ingen av de 7 slaga men masse godt likevel.
Vi kosa oss med dette i går for å teste ut om det smakte, så da vet jeg at jeg kan lage en runde til, og hva jeg skal gjøre annerledes... Joda noe ble litt mislykka men shit happends.. 
Neste prosjekt er å lage pepperkakehus (ikke ferdigkjøpt altså, her skal alt lages for hånd, dører, vegger og tak:)

Aron "hjelper" også til på kjøkkenet
Ha en flott søndag med eller uten baking.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...