søndag 1. mai 2011

dagen derpå..


Nei har faktisk ikke vært på fylla selv om det følels sånn. Her har ørene til Aron blitt verre og de verker og resultatet har vært legebesøk, feber, mere verk, øredråper og våkenetter. Jeg har knapt nok sovet på to netter og stod som en zombie på jobb i går. I natt derimot fikk jeg faktisk sove litt mer. Vi var vel oppe en fire fem ganger i natt men derimellom fikk vi sove i allefall. Og Aron fikk sove så han er litt bedre humør også. Virker som ørene er pittelitt bedre. Jeg fikk sove ut og våkna i litt bedre form. Men hva skjer med at det kjennes ut som at noen har banka meg opp i søvne. Hjelpes. Ettervirkninger av to søvnløse netter kanskje?
Vel jeg skal uansett prøve meg på litt step i dag. Nå er det lenge siden jeg har steppa på Sats.. Så wish me luck.. 
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Ikkje kjekt med sjuke ungar, nei! Håpar småen kjem seg fort, slik at du får skjønnhetssøvnen din:)
    Koseleg at du vil bli med på det vesle lotteriet mitt, og velkommen som følgar:))

    SvarSlett
  2. takk for det Sonja. blir spennende m lotteriet. lillegutt er heldigvis bedre form

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...