fredag 20. mai 2011

Syr litt igjen dah


Jepp, siden jeg har kjøpt meg så fancy symaskin så måtte jeg jo teste den, har begynt å sy litt igjen og faktisk solgt litt. Ei på jobben har kjøpt to kjoler til barnebarnet sitt. Den ene som det er bilde av
I det siste har jeg sydd litt siklesmekker, noen kjoler, en fleecedress til gutten til høsten og nå funderer jeg på hva jeg skal prøve meg på. Lurer på hva jeg skal prøve å sy ett skjørt til meg selv til sommeren, kanskje ei deilig posete bukse... Noen forslag? 
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Prøv deg på en haremsbukse ! =D
    Husker du den svarte jeg gikk med etter jeg hadde vært i Marokko? Den er superdeilig ^^,

    SvarSlett
  2. det skal jeg prøve meg på:) takk for tipset. Har faktisk noe mønster på ei kort haremsbukse her hjemme.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...