fredag 6. mai 2011

Helg og hemmeligheter



Endelig helg, og for en gangs skyld skal jeg har fri etter jobbinga i dag. Deilig å tenke på at det er helg og fri. Har vel noe med at man setter mere pris på fridager når man faktisk jobber... Det savna jeg da jeg var hjemme i permisjon. 
I dag er det yt som står på plakaten. Mellommåltidsdrikk. Har dere smakt den nye med gulrot og appelsin da. Kjempegod og veldig fint som ett mellommåltid eller før treninga. Vi bruker de mye før vi skal trene. Jeg har den også med meg på tur. Aron liker den også kjempe godt. Så hvis noen skal på Ica sandaker i dag kom innom og få en smak da vel:) Jeg skal stå demo der i dag

Også er jeg litt hemmelighetsfull om dagen. Deilig å være det i vårstemninga. Kanskje dere får vite hvorfor jeg er så hemmelighetsfull for etter hvert. Er det ett prosjekt, er det noe sying, er det noe annet, er det reising... Tja time will show. Jeg kommer tilbake til det. Ble dere nysgjerrige nå eller. He he.. sorry. Men noen hemmeligheter må man får ha. Kan ikke utlevere absolutt alt. 
Ha en flott helg med eller uten hemmeligheter
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Har ikkje smakt den, men tror eg må prøve siden du sier den e god ^^, Melkesjokoladepuddingen falt jo helt i smak hos meg, så stoler på deg ;)
    Ja, ble sinnsyyyykt nysgjerrig no ! =P Hehe... Og har egentlig vært det siden onsadag og den "sykt lykkelig..." statusen din på face =P Hehe.. Men det e godt å vite noe som egentlig ingen andre vet ;)
    Gleder meg til du bestemmer deg for å fortelle! =)
    Kos deg og nYT helgen ;D <3

    SvarSlett
  2. ja nå kan du lure nå, he he. den som venter på no godt må vente leeeenge. he he. god helg vennen. klem

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...