onsdag 25. mai 2011

joda....


det er liv i meg sjø..... men formen er laber om dagen. Er sliten og trøtt og Aron krever sitt, pluss at jobben krever sitt. Så jeg har mer enn nok med å komme meg igjennom dagene. Så når jeg kommer hjem kollapser jeg på sofaen og ser tv. Orker ikke lage middag en gang så den får samboern fikse... Heldigvis er han snill og ordner og passer på meg. Så håper jeg at været blir bedre, at askeskya forsvinner så trøndergjengen kan komme på besøk og at formen min blir bedre snart. Er veldig klar for sommeren i allefall. Har funnet fram alle sommerklær så sola kan godt titte fram og varme og skinne lenge framover nå. 
Jeg kommer sterkere tilbake
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...