fredag 17. juni 2011

Brasil here we come???

Etter oppfordring av min nysgjerrige kusine skal jeg avkrefte en til. Brasil tur?Åh det hadde vært helt fantastisk, men ikke på noen år enda tror jeg. Må spare opp penger til flybillettene, Magnus og Aron må ta en haug med vaksiner også var det litt med ferie og jobb og greier. Nei samme hvor fristende det er så lar det seg ikke gjøre med det første. Men veldig veldig snart håper jeg virkelig altså. Jeg savner Brasil veldig mye og jeg gleder meg itl å vise Aron og Magnus det fantastiske stedet en dag. Må nok vente litt til. Og den som venter på noe godt venter ikke forgjeves heldigvis.

bare 14 dager igjen nå:) 
Blogglisten

1 kommentar:

  1. Hehe... Visste nok at denne ikke var sann heller =P Hehe... Da hadde nok mamma fortalt om det ;)
    Men bare til å spare penger til flybilletter, for vi vil gjerne ha Tveita-gjengen med oss ^^,

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...