lørdag 11. juni 2011

teller ned


Har en liten hemmelighet som jeg tenkte jeg skulle avsløre. Men ikke før 1.juli. Derfor teller jeg ned. 20 dager igjen. 
Kan jo gi dere noen ledetråder eller alternativer så kan dere gjette selv fram til månedsskiftet

-Vi skal bygge hus. Vi har kjøpt tomt på Hellerud og skal starte til høsten. Leiligheta begynner å bli litt liten og vi kan alltids trenge enda mere gjeld:) Håper vi får en god slump for leiligheta her når vi selger i allefall. Hvis vi ser bort fra alle ripene i parketten etter lekene til Aron og alle merker på vegger og tak faktisk... 

-Vi skal reise på ferie til brasil i 4 uker på nyåret. Vi tar sommerferien ganske tidlig og begynner sparinga nå

-Vi skal kjøpe ny bil. Magnus holder på å ta lappen og for å si det sånn så er ikke en Nissan micra en familiebil. Vi føyer oss inn i stasjonsvogn trenden og har endelig plass til barnesetet og bagasje og kanskje noen til som sitter på.

- Vi skal kjøpe hund. Magnus tåler ikke katt så da må det bli hund selv om jeg er litt redd de. Men det får bli en liten en. Da har Aron noen å leke med også.

- Vi er gravid igjen og Aron skal bli storebror. Alle gode ting er tre sant? og Aron trenger å bli storebror nå syns vi. Så det er bare å forbrede seg på permisjon og bleieskift igjen.

- Vi skal pusse opp badet. Dusjkabinettet holder på å falle sammen hver gang vi går inn i det. Vasken er kronglete og teit så jeg har ønska meg ny lenge. Spørsmålet er om det blir fliser eller plater som skal opp på veggene eller om vi bare nøyer oss med å bytte dusj og vask. Det finner vi ut i løpet av sommeren når vi skal snakke med rørlegger og fliselegger angående pris..

-Alt er bare tull for å lage litt spenning. Jeg har ikke noen hemmelighet annet enn at jeg bare er veldig glad og elsker familien min og at det snart er sommerferie.

- Vi skal gifte oss. Magnus har fridd og det blir offentlig 1.juli og bryllupet blir om ett år. Så big party everyone. Sparinga har begynt.

- Vi hadde ett massivt innbrudd i leiligheta og må nå ut på storshopping av sofa, tv, data, og småting som hører med. Noen forslag til hvordan vi skal innrede stua på nytt? 

- Vi skal flytte til Trøndelag. Jeg har ordna med omflytting på jobben og skal nå være demodame i Trondheim og Magnus skal begynne på Choice hotel Trondheim. Så det er bare å begynne å pakke og kaste. Vi har sett oss ut et rekkehus som vi har kjøpt og må nå bare selge leiligheta her så er vi ready to go. overtakelse 1.juli. glæde mæ te å bli ækte trønder igjen og at Aron skal få lære seg Trøndersk også. 

-Jeg skal lage en megastor giveaway som jeg annonserer 1.juli med mange spennende gaver og premier. 
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Å, herlighet du kan VIRKELIG å gjøre meg nysgjerrig ! =P Hahaha...
    Et par som virker veldig sannsynlige og noen som jeg bare ler av.. Hehe... Gleder meg !

    SvarSlett
  2. bare 19 dager igjen nå så får du vite det:) he he

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...