tirsdag 7. juni 2011

Ikea har det meste.

Bildet er lånt fra Ikea.no

Ja, som dere kanskje gjettet gikk turen til Ikea i dag. Hadde sett meg ut ett skatoll til å ha i stua. Måtte bare få det godkjent av min bedre halvdel og også stjele litt av feriepengene hans...

Det er nå kjøpt, satt sammen (noe såre og ømme hender etter massiv skruing og umbracoing men etter noen timer ferdig skrudd sammen) og nå plassert der det skal stå. Det flott er at jeg får plass til symaskina inni denne og derfor en perfekt syplass i stua. En syplass som kan skjules for øyets skyld også. Greit med rot som er inni ett skap i stedet for på ett bord. Har man ett rom for lite så bruker man bare fantasien og lager ett nytt rom. Dette skatollet kan også være en flott pc, arbeidsplass. Men nå er det ikke plass til noe mer i stua. Vi hadde valget mellom en bokhylle eller skatoll så jeg er glad løsningen ble skatollet i stedet. For det ble jo litt til min fordel. Blir jo også til Magnus sin fordel som slipper å gå oppi sysakene mine på soverommet:) 

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...