lørdag 13. august 2011

18 uker. I feel fat


Jeg vet at når jeg ser andre som har mage og er i lykkelige omstendigheter så syns jeg det ser så flott ut. Og alle andre kler å gå gravid, bare ikke jeg... Flere som føler det sånn? Jeg føler meg i grunn bare småfeit.. Når jeg i dag tok på meg kokkejakka (altså jobbuniformen ) med forkle over og følte jeg meg med ett som en kvinnelig utgave av Hellstrøm. Og jeg tror og vet det ikke så bra ut. Snart sprenger den kokkejakka også og jeg må ha tre nr større jakke. For å si det sånn jeg er ikk ehalvveis en gang så verre skal det blir. Og denne gangen vet jeg at jeg kommer til å bli mye større enn da jeg gikk med guttungen. Jeg er der snart allerede... ja ja.. Nei, jeg får bare la være å tenke sånn og nyte det. Er i full gang med uke 18 nå og om 5 dager er det ultralyd. Hva lurer seg inni magen og får vi vite hva det er? 
Blogglisten

4 kommentarer:

  1. Magen din er aldeles fantastisk!! Vil også ha en sånn :) Blir spennende med ultralyd :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Du har en fin mage! Lykke til på ultralyd:)

    SvarSlett
  3. så skjønne dere er. Takk. Blir utrolig spennende og skummelt med ultralyd igjen. Blir lissom så veldig virkelig og plutselig veldig bestemt angående baby da gitt...

    SvarSlett
  4. You are beautiful ^^, <3
    Gleder meg til det er min tur ! =D

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...