tirsdag 2. august 2011

her begynner det å vokse ja.

sånn plutselig bestemte magen seg for å poppe ut. Hjelpes. skal si det har skjedd mye de siste to ukene. Er snart 17 uker nå og det syns ja. Ikke sjans til å skjule magen eller holde den inne. kjenner litt herlige små bevegelser og småspark, men ikke så kraftige at de syns på magen eller at jeg klarer å kjenne de med hånda. I tillegg merker jeg at magen begynner å bli i veien, og når ting faller ned (les mat) så stopper det på magen før det treffer gulvet. 

Bare 2 uker igjen til ordinær ul og jeg er både spent og gruer meg. Håper alt er bra med den lille og håper jordmora kanskje ser kjønnet. Håper jo på en minime men er selvfølgelig glad bare ungen er frisk. 
Så blir det ei ukes etterlengta ferie. merker at det blir tyngere og tyngere om dagene, formen er bra men blir fort sliten og trøtt. kvalmen virker å være helt borte nå, men bekkenet begynner å si ifra at hei hei, ikke glem meg... så sambo får jobben å støvsuge fram til januar nå tror jeg. 
Men det er herlig at det vokser, litt trygt, litt rart og litt koselig. 
Blogglisten

1 kommentar:

  1. Tenker jeg tar meg en tur i høst og støvsuger og vasker litt hos deg, stoler dessverre ikke helt på din kjæres husmorevner =P Haha...
    Gleder meg til å se deg med stormage igjen ^^,

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...