fredag 12. august 2011

barnehageplass og kropp som eser ut

Endelig gladnyhet her i gården. Bare etter ett år med søking og venting har Aron fått full barnehageplass. I den barnehagen har allerede går i så da slipper vi tilvenning osv. Fortsatt litt langt unna den barnehagen men er bare glad for at han har full plass nå. Han har begynt å leke så fint i barnehagen  og trives så godt der. 

Ellers så vokser det hos meg... i alle kanter for å si det sånn. Var en viss person som lirte utav seg at jeg hadde est ut her om dagen. Men ser det selv også. Det er ikke bare magen nei.. det er puppa, rompa, ansikter, låra, i grunn hele meg vokser i bredden om dagen. Hurra.. Jeg som trodde jeg skulle slippe unna med at bare magen vokste og at man ikke kunne se at jeg var gravid om man så med bakfra... men nei da. Her skal det vokse gitt. Ja ja, får bare være glad for at alt er som det skal tydeligvis. Det vokser jo.. til nå opp 5 kg... på 18 uker. bare 22 uker igjen så får trøste meg med at jeg skal nok opp enda flere kilo... Det er rart det der med at ting man tenker før man blir gravid og hvordan det skal bli sjelden stemmer med hvordan man faktisk føler det nr man står midt oppi det. Jeg trodde det skulle gå greit å gå opp i vekt og få mage men til nå så har jeg ikke akkurat følt meg gravid men småfeit. Kiloene klarer ikke bestemme seg for hvor de skal legge seg og er bare en uformelig masse... Nei, Sats neste...

Nedtelling til ultralyd og ferie er i gang for fullt. Til torsdag får vi se den lille igjen og forhåpentligvis får vi vite hva som skjuler seg der inne også.. mini me eller mini Magnus igjen.. Må jeg holde ut med biler, tog, spiderman, og gutteklær eller kan jeg pynte opp ei lita prinsesse i stedet. Vel som jeg har sagt så er det at barnet er friskt viktigst men må innrømme at gleden hadde vært dobbelt så stor om vi hadde hatt en av hver.  
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...