onsdag 24. august 2011

Halvveis...



Jaggu var jeg ikke halvveis. 20 uker i dag... Var på ultralyd på fredag og der stod alt bare bra til med den lille. ble satt en dag fram så ny termin 13.januar... altså fredag den 13. håper det betyr lykke i såfall.
Fikk sett ti fingre, ti tær, 2 armer og 2 bein, hjertekammer, hjernehalvdelene, munnen, nesa og alt var inntakt. og mest sannsynlig er det enda en liten prins i magen. Så Aron skal få en lillebror. 
Hadde jo ønska meg ei jente jeg da så ble litt småskuffa til å begynne med men det viktigste er at babyen er velskapt og frisk. Blir koselig med en liten guttebass til. Frk. Ubeleilig og gutta:) Herlig.

Ville ikke vise seg fram sånn ellers da, lå å kosa ansiktet inntil morkaka så det ble minimalt med bra bilder. Vi fikk med oss disse to som viser hele babyen der vi tydelig ser ryggraden og ett bilde til av hånda til lillegutten. 



Formen er grei men nå har jo det fordømte bekkenet begynt å si ifra da.. Gjør litt vondt når jeg går eller har styra og holdt på med noe. så får se hvordan det blir framover.. 

Har hatt ei uke ferie nå og deler av den uka tilbrakte vi i Kristiansand dyrepark. Vi kosa oss masse både store og små. kikke på dyr, (løver er tøffe altså) tog, var i Kaptein Sabeltanns verden, kardemommeby, så båter, skip og bada i badeland. 
I tillegg har den lille gutten min blitt stor og begynt full plass i barnehage. Var på 2 års kontroll her om dagen. han er jo 2 år og 4 mnd nå men målene var 95 cm og 17,4 kg. så stor gutt som skal bli storebror ja. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...