lørdag 1. oktober 2011

det vokser og vokser

og større skal den bli. 25 uker og jeg syns tiden går veldig fort.. 
Heldigvis er det meste i hus. Vugge har vi fått tak i, bilsete er kjøpt, og vogna er jo bestilt. Vi må bare hente den. Mangler vel bare litt ullklær til den lille.
Om en drøy uke får vi enda en sniktitt på krabaten. Skal på 3d ul og jeg gleder meg veldig. Det var stas å se storebroren på 3d ul så det blir nok like mye stas nå tenker jeg.

Det er veldig aktivt i magen om dagen, såpass at jeg ikke får sove innimellom. Mest aktiv på morgenene og kveldene. Og når jeg prøver å ligge å slappe av. 

Også har jeg verdens beste sjef og jobb som har klart å lage et tilrettelagt tiltak for meg. Derfor er jeg nå friskmeldt og skal tilbake på jobb til uka. Spent på om bekkenet tåler det også. Skal jo gå til kiropraktoren fortsatt så jeg har skikk på de låsningene som kommer innimellom.
Til da jobbe og ruuuuuge enda mer. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...