tirsdag 18. oktober 2011

Magekommentarer


Joda jeg vet jeg har mage, og jeg vet det syns at jeg er gravid nå. Ingen tvil om det. I dag sier til og med hun i kassa på Meny Oi, skal du ha eller? Det er fristende å si, nei jeg har svelga en hel vannmelon... Jo, det er ganske tydelig hva som skjuler seg i magen min. Men seriøst så utrolig svær kan jeg da umulig være. Og jeg har fortsatt 3 mnd igjen så jeg mumler bare noe sånt som -Jadda og større skal jeg bli, watch me and I'll show you..
Veldig koselig at alle skal kommentere magen og at den har blitt stor, men hva skjedde med så flott mage, så fin gravidmage, Så nett og fin mage du har. Neida her kommer det kommentarer oi, så svær du har blitt, Skal du ikke ha før i Januar??? Helt sikker på at det ikke er to inni der? de kan skjule seg bak hverandre på ultralyd vet du. Men er du ikke litt stor hvis du ikke har termin før i januar? osv osv.. Det stopper ikke.
 
Noen koselige kommentarer får jeg jo også heldigvis. Og jeg vet jo at alle kommentarer ikke er ment negativt, det er bare måten de blir sagt på tror jeg.
Kanskje er jeg litt mer nærtagen i tillegg. Det er ikke alltid like lett at kroppen forandrer seg, vokser og blir større og større. Jeg merker at lille prinsen tar mer og mer plass inni magen for å si det sånn. Enkelte spark og bevegelser gjør faktisk vondt. Og når jeg skal legge meg for å forsøke å sove så forsøker lille gullet å sparke seg ut gjennom madrassen. Ikke like lett å sove da. Det er koselig med spark og bevegelser og at den lille gir liv ifra seg, men jeg vil gjerne ha blæra og ribbeina mine i fred i grunn. Ja, ja, får vel vente med det til januar. da savner jeg sikkert sparkene og bevegelsene med en gang.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...