fredag 7. oktober 2011

under 100 dager igjen..


Nå er det under 100 dager igjen til lille knøttet skal komme. Hjelpes. Tiden går virkelig fort og fortere med nr 2 virker det som. Har jo en 2 åring som krever sitt og får dagene til å gå også. Koser oss veldig da. Den kommende storebroren skjønner nok at noe skjer men tror ikke han skjønner helt omfanget og hva det betyr at det skal komme en baby. Han skjønner vel kanskje ikke at magen min er rugekassa for babyen heller for den tar han ikke mye hensyn til gitt. Her blir jeg løpt ned, hoppa på og brukt som landingsdemper.. Får også ofte en fot eller en albue i magen fra utsiden også blir det sparka tilbake fra innsiden. Herlig. Søskenkranglinga er allerede i gang med andre ord.  Søte gutta mine

På mandag blir det en sniktitt på den lille da vi skal på 3d ul. Både gleder meg og gruer meg litt. Bekymringa for at noe skal være galt er jo alltid til stedet. Og er det fortsatt gutt... ? Vil den lille vise seg fram, hvem ligner den på, har den vokst som den skal osv. Mye bekymringer å gå gravid gitt. Men mest herlig og koselig også da.

Det herjes veldig i magen om dagen og spesielt på natta. Våkner ofte av massive spark og jeg lurer nesten på om den lille prøver å sparke seg en vei ut gjennom navlen. Tydelig at den har blitt sterkere og større. Foreløpig lagt på meg 8,3 kg. mest på magen, litt rompa og låra merker jeg. Har vel est ut litt andre steder også men det ignorerer vi for om en mnd kommer sikkert vannet for fullt også. 
Jeg ser virkelig fram til å gå høygravid i jula. veeeel... kanskje ikke. Bare de ikke tar feil av julegrisen og meg så..

Fikk tak i vugge til mini her om dagen også så nå er alt utstyret i boks, mangler bare å få vogna i hus. Den skal hentes om 2 uker. Weee. Tar oss en harrytur samtidig da. kanskje blir det litt mer vinterklær og ullklær til babyen også. 

Bekkenet er noe bedre men det glir litt ut av possisjon og jeg må knekkes på plass. I dag ble venstre del av hofta korrigert og det kjennes for å si det sånn. Skikkelig øm og verkende smerte i hele venstre skinke og fot nå. Men det positive er at det blir jo bedre.
Og jeg har jo starta å jobbe igjen. Deilig å gjøre litt i stedet for å bare gå hjemme. Men merker jeg blir sliten og trøtt. Tar på å jobbe uansett. 

Vel under 100 dager igjen til termin betyr under 100 dager til jul også. Julegaveangst.. rekker jeg alt i tide og før alt blir tyngere og slitsomt. Blir nok koselig å sitte med juleforberedelsene da. 


Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...