lørdag 22. oktober 2011

Julegaveplanlegging

jula i fjor:) 
Ja, jeg er tidlig ute med julegavene i år. Har dermed pakka inn de første julegavene i dag faktisk. Ikke fordi jeg har det så travelt og stresser med det. Men kombinasjon høygravid i desember, vann i kroppen, Stoooor mage, et bekken som krangler, mye folk, julegavestress i kombinasjon med hormoner funker dårlig. Og med fare for at guttungen kanskje kommer tidlig denne gangen også så er det greit å være i rute. Men det er ikke lett å handle julegaver nå heller. Folk vet jo ikke hva de ønsker seg eller... Greit nok har marsipanen og pepperkakene kommet i butikkene men vi er ikke helt i julemodus enda uansett. Ikke jeg heller. Det var rart å pakke inn julegavene i dag men samtidig merker jeg at jeg gleder meg til jul. Gleder meg til å finne på masse koselig for den kommende storebroren, samle familien, spise god mat, kose oss og slappe av. 
Var hos jordmor i går og hun spurte om jeg hadde tenkt å føde i uke 37 denne gangen også. 
Jeg tenkte fort og innså at det var på julaftenen. er du gærn sa jeg bare da, midt på julaftenen, nei takk, denne skal holdes inne til 1.januar i allefall. 
Men som hun påpekte; tror ikke akkurat du kan velge når den vil komme. Den kommer når den er klar. Så dermed tid for en alvorsprat med magen. Hold deg inni til januar.. Ikke det at det er noe krise om gutten absolutt vil komme før men det hadde vært litt mer lettvindt å ta det utenom romjul og nyttår i grunn. 
Tror uansett det blir ei veldig koselig jul i år. Og Aron skal skjemmes skikkelig bort. Har planer om advendtskalender og masse gaver og pepperkakebaking og mere til. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...