søndag 20. november 2011

diller...



Jeg kan vel i grunn innrømme at jeg begynner å få noen diller. Vet ikke om det er fordi det er jul eller om jeg hadde hatt lyst på det uavhengig. Men hjemmebakte pepperkaker og kransekakestenger er bare nam nam. De går ned på høykant. Fra å ha vært veldig matlei hele tiden men bare spist fordi jeg må få i meg mat så er de to tingene det jeg virkelig koser meg med. I tillegg har jeg veldig behov for nystekt lapp/svele fra Meny. Med eller uten sjokolade. Helst nystekt og slik at lukta setter seg i alt rundt en. Nam nam nam.
Ting går i grunn greit. Straks 33 uker. Veldig rart å tenke på. Syns jula nærmer seg veldig nå og det blir koselig. 

Aron, kommende storebror har fått seg ny seng. Var på varemessa på Lillestrøm her om dagen og da hadde de tilbud på den senga vi har sett på til guttungen. Og da måtte vi bare kjøpe den. Var en gutt som ble veldig overraska og fornøyd da han så hva som stod på rommet sitt etter barnehagen på fredag. 

Ble 50% sykmeldt på fredag da jeg var på legesjekk. I grunn greit, begynner å bli temmelig slitsomt alt nå. Har mer enn nok med å stå opp, kle på meg og få guttungen i barnehagen. Og i tillegg ha litt overskudd til gogutten etter barnehage fram til legging. Ikke alltid like greit når en gutt er sliten og av og til litt trassig. Som regel så koser vi oss da men jeg skal innrømme at det blir nok godt å få tilbake kroppen sin og ha litt flere muligheter. Som å bøye seg normalt, løpe, løfte, herje og bare klare kle på seg uten å ha følelsen av å ha deltatt i et maraton. 
Check up uke 32+3
Blodtrykk: 120/70
Leie: Hodeleie, langt nedi bekkenet
Vekt: 71,8kg... (hjelp da har jeg passert 70.... )
hjerterytmen til babyen: 128
Arbeidssituasjon: 50 % sykmeldt av 60% stilling, tilsvarer 1 1/2 dag i uka. 
blodprøver tatt, RH prøve tatt
Urin: L+ P+
Fikk jernsprøyte (bare 3 igjen nå)
SF-mål. 30 cm
Kjenner daglig herjing og spark i magen, Mye knær og rumpe som plutselig blir dytta ut her. Også hikker han veldig mye. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...