tirsdag 15. november 2011

Lovefilm


Jeg har blitt buzzador og i løpet av den siste mnd har jeg testa ut Lovefilm. Les mer på Lovefilm. Det går ut på å leie filmer og spill via nett og få produktene direkte i postkassa. Veldig genialt. De har mange titler å velge i mellom, mange nye og nettopp releasede filmer på blue ray og dvd. Og spill til de fleste konsoler. Man kan også streame filmer fra nettsiden. 

I starten syns jeg at nettsiden virka litt rotete og uoversiktlig. Jeg skjønte ikke helt hvordan eller jeg skulle legge filmene/velge de for at jeg skulle få bestilt de. Men da jeg etter hvert forstod at jeg måtte lage en liste og deretter prioritere de filmene jeg ville ha først så fungerte det kjempebra. Jeg måtte bare sette meg litt inn i hvordan nettsiden var. Det var enkelt å søke opp titler og eventuelt skuespillere eller nyheter.
Jeg fikk filmene raskt i posten både første bestilling og etter at jeg hadde levert tilbake de sette filmene. 
Vi brukte litt tid på å se en hel sesong csi som nylig kom ut på dvd. Men det er det som er fint med Lovefilm. Man kan ha filmene så lenge man vil helt gebyr fritt. Man betaler en fast sum i mnd avhengig om man vil ha et abonnement med bare filmtilgang eller film og spill. Man leverer tilbake det man har leid når man har hatt tid til å se det feridg eller spilt det ferdig. Man får to titler av gangen. Så den tv serien vi leide ble delt opp i to omganger. Men det fungerte helt fint. Det tok ikke mer enn ett par dager fra vi sendte filmene tilbake til vi fikk en ny. Man bruker samme konvolutten til retur som man får filmene/spillene i. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...