mandag 7. mars 2011

dirty free


Ja da har jeg slått til igjen med mine lese litt for fort og feil og stokke om på ord og bokstaver. 
Denne gangen var det Gardermoen som var mitt offer. Jeg skulle hente min mor og stefar på flyplassen. Mens jeg står der å kikker og ser etter de ser jeg mange med taxfree poser komme ut fra ankomst utland. I det en går forbi ser jeg plutselig at det står dirty free. Og tenkte at det var da en ny vri på en kinky tax free butikk lissom. Men det sto ikke det vett. Det stod jo som vanlig duty free, eller som kusina mi sier dusty free... Noe sier meg at det ligger til familien:)
Tør jeg nevne at Aron kaller alt som er rundt for baill? altså ball for de som ikke skjønner trøndersk. sirkel, ballong, bord, bolle, null, o alt er "baill" Herlig. han er så god denna gutten min. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...