søndag 20. mars 2011

stemmeløs og treningsdilla


Plutselig våkna jeg hes og nesten stemmeløs, kjører i meg varm te og vitaminer til den store gullmedaljen. Skal trene step etterpå så spent på hvordan det går, formen er sånn passe men jeg vil ikke gå glipp av den timen jeg skal på i dag. Digger step og hun som kjører timen på Hellerud er kjempeflink og motiverende. Du har lyst til å kjøre den fullt ut samme hvor sliten du er. All ære
Så jeg gidder ikke la en liten snue og stemmeløshet stoppe meg, her skal det trenes koste hva det koste vil, jeg hadde fri i går og lå nærmest bare på sofaen og sløva. 
Nå skal det lettes på rompa og steppes løs. Lykke til til meg.
Ha en flott søndag. Med eller uten trening.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...