søndag 27. mars 2011

steppetistepp



Har nettopp vært å steppa i 55 min. Blir god og svett og får virkelig kjørt seg litt på den knappe timen gitt. Men jeeeeses jeg har vært lenge borte fra de timene merket jeg. Føler meg som en surrete nybegynner igjen. Oi det steget der og det hoppet der og den vendinga der. Shit tenkte jeg, men jeg kom meg vaklende igjennom det med smilet i behold og delvis teknikken inne. Det går vel ett par tre søndager så har jeg den nye rutinen inne også kanskje. 
Det som var deilig var at jeg hadde i grunn ikke noe treningslyst i dag, men jeg hadde meldt meg på timen og tenkte at det er bare det å komme seg bort til sats som er slitet, når jeg er der så er det bare å sette igan og jaggu ble det ikke gøy. Angrer ikke nå i allefall. 

Nå sal jeg sitte på rævva resten av dagen og kose med lillegutt. Min kjære skal jobbe så vi får hele ettermiddagen og kvelden for oss selv. Spørs hvor lenge jeg holder ut da. I går hadde jeg i følge min kjære sovna før filmen vi så på slutta og ligget og snorka i halvannen time. What jeg snorker? tror jeg ikke no på! Han har nok bare funnet på det tror jeg. Var sikkert han som snorka... Jeg har jo fjerna madlene så nå snorker jeg ikke lenger. NOT, gjør visst det gitt. Snakk om fordeling i forholdet... 
Ellers er det deilig å se asfalt og gress igjen. Det smelter endelig, det er varmere og guttungen plasker rundt i alle vanndammer han finner. Her er det på med regnklær og stølver og bare ha det gøy
Ha en flott søndag
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...