lørdag 2. april 2011

hæppetihæpp

klar for jobb, he he

for meg, he he..
Har hatt en fantastisk start på dagen, ble vekket av den herlige lille gutten vår som heldigvis er bedre i foten sin. I går klarte han ikke tråkke ned på foten sin og jeg var litt redd for at vi måtte tilbringe dagen på legevakta. Men han har nok bare slått den litt.

I dag skal jeg jobbe litt ekstra, blir koselig det også for det er så mye liv og alle er så glade og fornøyde på lørdager. Det er jo helg:) Været kunne vært bedre men det vil si kanskje flere som shopper. yeeeaj..

Jeg står opp spiser frokost sammen med gogutten og plutselig renner den ene meldingen etter den andre inn. Trodde ikke det var så stas å bli 29. Mange som husker meg og det varmer meg virkelig.

I tillegg var jeg så heldig å vinne smykke hos Hilde M. Jeg er heldig jeg. Utrolig flotte giveaways den dama har. Sjekk ut bloggen hennes. Utrolig flott, mange stilige giveaways, mange tester av produkter og hun lager også mye fint selv.
Jeg vil få minne om min egen bursdagsgive away. Det er fortsatt mulighet til å bli med. Les mere om giveawayen her.

Siden jeg skal feire med gode venner i kveld så vil jeg utsette fristen for giveawayen og dere har ut dagen. Jeg trekker en vinner i morgen på dagen. Så bli med bli med. 
Aron feirer på denne måten


Ha en flott dag alle sammen
Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så utrolig mye med dagen !
    Dette blir vel tredje gangen jeg gratulerer xD Haha..
    Håper du får en super dag, og til neste år blir det stoor feiring =D
    Gratulerer med nye smykket !
    Stooooor klem <3

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse! Det var ekstra stas at du ble trukket ut som vinner på bursdagen din! Håper du har hatt en fin dag så langt og at du får en fin feiring i kveld!

    Nydelig bilde av Aron ♥

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. tusen takk. det var så stas å vinne smykke, har bestilt det jeg ønsker hos eva og englebarna nå. Hadde en flott feiring også. Stilig at du også vant da Hilde M.
    klem fra meg

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...