onsdag 23. februar 2011

Bursdags Give Away


Ja, det nærmer seg bursdagen min igjen. Heldigvis blir det ikke rundt tall før neste år. Men siden det nå er bursdag vil jeg feire med å gi en av dere en gave. Blir nok ikke store feiringa her i gården, men neste år da blir det storkalas. For om ett år blir jeg tjueti.

Hva gaven blir er en overraskelse enda men det blir noe jeg har laget.

Det du trenger å gjøre for å delta i giveawayen er å;

* Kommentere i dette innlegget, skrive hvorfor du ønsker å vinne noe av det jeg har laget og kanskje hva du kunne tenkt deg å vinne også

*Blir følger av bloggen om du ikke allerede er det da:)

* Linke på bloggen din om Giveawayen

Lykke til
Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Oi, denne er jo alt for god til å gå glipp av!

    Du lager jo så mye fint at det er vanskelig å velge. Hadde definitivt ønsket meg en chairbear om jeg ikke hadde en fra før (elsker den! :D ) Den jakka du laget til Aron er jo kjempestilig, så den er på ønskelista. Hadde jeg hatt ei lita jente hadde hjertekjolen stått høyt oppe på lista :)

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg ønsker meg også en sånn lekker fleecejakke som du lagde til gutten din - den hadde kommet godt med her i kulda! Jeg strikker og strikker for å holde junior (8 mnd) varm der han åler seg rundt på det kalde gulvet vårt. :)

    SvarSlett
  3. Hei ♥

    Jeg er gjerne med. har fulgt deg ei god stund, og jeg vil gjerne vinne fordi jeg har 2 ting som du har laget, som jeg har brukt så utrolig masse! (Chairbear og smekke). De som ikke har kjøpt disse hos deg vet ikke hva de går glipp av! Så jeg regner med at overraskelsen er noe like fint som du har laget som jeg kan bli like glad i.

    Har blogget her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/giveaway-hos-frk-ubeleilig.html

    Ha en fin uke!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...