tirsdag 22. februar 2011

innta stillinga i godstolen


Tja, det har jeg blitt tvunget til i allefall. Possisjonen er inntatt i godstolen nå med Aron på fanget og Thomastoget dvden på for n´te gang. Herlighet han trenger virkelig en ny dvd, eller det vil si vi foreldrene trenger at han får en ny. Det er jul hele året her gitt, i allefall på øya Sodor... Som dere sikkert har skjønt har vi pælma ut Drømmehagen og det går i tog, tog, tog for alt det er verdt her. Nå som han er syk og ikke orker noe eller blir rolig av noe annet så må jeg bare belage meg på å se 10 timer med Thomastoget i dag. Jeg prøver å surfe på nettet, drikke te eller finne på noe mens han sitter å kikker og kikker på denne ihjelsette dvd´n. Han hoster og snørrer litt, og holder godt på James toget han fikk i sykegave i går. Nå glipper hn med øynene og jeg øyner ett håp om at jeg kanskje kan legge han og få tilbake følelsen i rompa og beina. Sitti alt for lenge ja


Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...