onsdag 23. februar 2011

Ironi på en onsdag

Vet ikke om jeg skal le eller gråte men som kanskje noen har fått med seg har jeg mista to ganger i fjor. En gang i mai og en gang i september. Siste gang var jeg ganske langt på vei så det var tøft og måtte igjennom cytoteckur fordi kroppen ikke ville ordne opp selv. Anbefales ikke. 

Men jeg har kommet meg igjennom det, noen ganger er det tøft, andre dager tenker jeg bare på hvor heldig jeg er som har Aron og Samboeren. 
Men det er jo litt komisk at vi var så sikre på at det kom til å gå bra sist gang at vi solgte barnevogna for å kjøpe tvillingvogn siden aron fortsatt ville ha behov for vogn også, begynte å planlegge og satt der med skjegget i postkassa da det ikke var noe liv. 

I går kom nok en ironisk ettervirkning av dette. Jeg meldte meg jo inn i liberoklubben på ny og tenkte ikke noe mere over det før jeg begynte å få mail om at nå er du halvveis, nå nærmer fødsel seg osv. Jeg sendte derfor en mail om de kunne slette profilen min og ikke sende meg flere mailer. Fikk en veldig forståelsesfull mail og det skulle de fikse. I går dumper det ned ett gavebevis fra Libero med startboks. En pakke du får når det nærmer seg fødsel eller du har født. Var nok litt sent ute med å be de slette meg. 
Og dum som jeg var så måtte jeg jo hente den også. Snakk om å gni det inn lissom. Så nå sitter jeg her med et startkit til baby men ingen baby. Får vel bare håpe jeg får bruk for det en dag i framtida da. Kjekt å ha, er det ikke det Øystein Sunde synger? Ikke kast det du får nok bruk for det en vakker dag:) 

Ha en flott onsdag med eller uten startboks:) 

(For de som er gravide og venter barn så kan dere melde dere inn i liberoklubben, sjekk www.libero.no Dere får da en gave før/rundt fødsel og en når barnet er rundt ett halvt år om jeg ikke husker helt feil)

det er masse fint i pakken da, i min var det bleier, våtservietter, babyolje, nursingpads, bind, stelleservietter, krem, lue og en leke. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...