mandag 28. februar 2011

hakke tid...


Jeg rekker ingenting, har ikke nok tid. Samme om jeg står opp tidlig eller seint. Vel nå er ikke seint noe faktum her i gården siden den menneskelige vekkerklokka går av i 6 tiden. Men likevel føler jeg at jeg ikke rekker noe av det jeg burde... Jeg må vel bare ta meg tid til det forskjellige. Før hadde jeg all verdens tid men nå er det en unge som skal i barnehage, jeg skal på jobb og må rekke å gjøre det jeg skal der pluss rekke å hente ungen før barnehagen stenger, så hjem og gjøre det jeg skal der. Når ungen har lagt seg har jeg tid til å gjøre det jeg vil men da orker jeg ikke. Så sånn er det. Time is a bitch. Gidder ikke lage rom til noe og når man får rom til det man vil så har man mista piffen eller interessen. Dette innlegget tok jeg meg tid til å skrive bare fordi jeg ikke hadde tid til alt det andre jeg skulle eller måtte gjøre. Eller var det for å snike meg unna. Samme greia, nå må jeg stikke på jobb uansett.

ha en flott dag med eller uten tid. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...