fredag 25. februar 2011

helga fra a til å

jeg er ferdig pynta for en kveld på byen, sminke hår og kjole er nøye utvalgt (for en date med senga rett og slett)

Helga ja, jeg har hatt planene klare siden nyttår. Alt jeg skal gjøre i helga. Ut å leke med ungen, jobbe litt ekstra, gjøre husarbeid, flytte om, dra på fest, spise sunt og unne meg litt godis innimellom men bare på kvelden, trene trene trene, sy, tegne, male, vaske klær, se film, dra ut å bowle og spise middag ute, ha barnevakt, kvalitetstid med min kjære

Yeah right.... Det var jeg som skulle slutte å planlegge ja... 

jeg sitter i sofaen og der har jeg sittet godt i stort sett hele dag. Var en tur på jobb men ble sent hjem for der var det en del surr gitt. Ikke at det gjør meg noe da men jeg burde jo kanskje gjort noe fornuftig eller. Næsj, fornuft er for teitinger. Her er det full avslappning som gjelder. Vi sitter i hver vår ende i sofaen og nå spiller samboern ps3 mens jeg surrer på dataen. 
Var en tur å handla middag og thats it. Det er det vi har gjort i dag...

Ungen er fortsatt litt pjusk så Bestemoren var så snill å kom hit og underholdt han litt. (les befridde han fra i følge han de kjedelige foreldrene..) Tror ungen er litt lei av å være inne og være syk og bare være sammen med oss stakkar. Og det går litt utover alle selvfølgelig. Og sover man dårlig på natta så blir ingen opplagte. Og når han hoster så mye at han kaster opp eller snørra fyker rundt i hele huset og han holder seg til ørene bare vi ser på han så sier det seg selv at å gå ut ikke er det smarteste vi kan gjøre. Temperamentet kommer også til sin rett når han blir rasende fordi bilene ikke kjører så bra på togskinner.... 

Men vi har da gjort det beste utav det her hjemme. Tog er bra og besteforeldre er bra medisin. Så får vi se hva natta bringer
Ha en flott fredag enten det er i sofaen, på jobb eller ute på byn. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...