tirsdag 1. februar 2011

Smooooooooooth

putt oppi masse god frukt og biola

Jepp, jeg har fått skikkelig smoothiedilla. Her lages det smoothie morgen og kveld. Og når man må stå opp kl 5 om morgenen med en utrolig A-menneske barn så må man jo finne på noe. Og hva er vel bedre enn et deilig glass med forfriskende smoothie. Masse vitaminer og antioksidanter og bra for magen. Jeg bruker nemlig biola drikke i smoothiene. Kjempegodt. Og kan vel ha noe med at jeg står demo med Biola om dagen. Man får ofte mange gode ideer fra jobben ja.

bland sammen

drikk;) enkelt og greit
man kan i grunn blande alt sammen og få god smoothie. Men det beste er vel banan, bringebær, blåbær, ananas, grønne druer og biola blåbær. Til og med samboern liker den veldig godt.
Bare fantasien setter grenser, Jeg bruker den frukta jeg har hjemme f.eks. 
Jeg er i allefall kjempefornøyd med blenderen jeg kjøpte rett etter jul. Den har virkelig blitt brukt. Det er en Wilfa og har isknuser funksjon. Det tenkte vi var kjekt til alle mojitopartyene vi pleier å ha.... eh not, men sikkert kjekt til sommeren og lage kalde drikker.

Ha en forfriskende dag, med eller uten blender
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...