søndag 6. mars 2011

endelig

Det var ikke mer som skulle til for å løfte humøret mitt. Endelig er det avklart at guttungen skal operere inn dren i ørene og i går kom sola og plussgradene til sta'n. Mer skulle ikke  til. Kosa oss ute i går og nå vet jeg at nettene mest sannsynig vil bli litt bedre framover. Tok bare 2 år å finne ut av det. Og godt er det for lunta er kort hos både samboeren og meg om dagen. Od det å sove er det vi krangler om. Da sier det seg selv at vi sover dårlig.
Helga har vært himmelsk og ikke helt som andre helger. Hvem andre enn utslitte småbarnsforeldre legger seg kl 9 en fredag kveld og kl halv 10 en lørdagskveld etter middag og ett par episoder csi... I tillegg til å jobbe litt og være ute med unge er det stort sett det helga har bestått i. 
Det er koselig å være hjemme når det går an å gå ut å finne på noe. Men  å være inne hele dagen fordi det er minus tjue ute er horribelt i lengden. Hjelper ikke når ungen blir syk og må være inne de få dagene det faktisk går an å bevege seg ut døra heller. 
Men nå går det mot vår og mot lysere tider. Jeg fikk faktisk lyst til å sy litt igjen, vurderte å begynne påen igjen med trening (les vurderte) Men det er greit at lysten til å gjøre noe er der i allefall. det er alltid ett bra tegn. Om man gjør det eller ikke er ikke så farlig. Det er tanken som teller.

jeg er i allefall ikke ett vintermenneske. Jeg liker varme, sol og sommer. Så halleluja for våren i anmarsj.

Ha en flott dag med eller uten visjoner.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...