torsdag 17. mars 2011

Dæven.....



Ble søren meg dratt mot Sats og jogga i 30 minutter i dag også... Nå er jeg snart kvitt forkjølelsa også. Vet ikke hva som er best jeg, galskap eller en real forkjølelse. Tror jeg heller mer og mer mot det første. De gærne har det godt. Jeg må også nevne at jeg spiste salat til lunsj... Men pizza til middag, så da veier det lissom litt opp mot hverandre. Det store spørsmålet er om jeg klarer å kjøre forbi Sats på vei til barnehagen i morra uten å bli sugd inn i treningsmodusen på morran. Er i grunn bedre å jogge før jobb enn etter syns jeg... Oi oi oi, Driver jeg å snakker om trening. Fortsetter det sånn så har jeg sikkert snart meldt meg inn i gjen på nytt... Nei, fysj a, forter meg oppi sofaen, med pleddet, godisen og ser tv... ¨glemme trening, glemmer trening... 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...