onsdag 6. april 2011

Thomas Toget

Jeg har en liten gutt som snart blir 2 år og vi merker at sprinkelseng begynner å bli litt for lite til han og han må jo lære seg å sove i stor seng snart. Så vi kikker litt på senger og jeg falt jo helt for denne Thomas Toget senga. Tenk så stas det hadde vært for min lille engel og Thomas Toget entusiast

fant denne sengen på denne nettsiden Bildene er også lånt derfra. thomas toget seng. Tenk å få sove i sitt helt eget Thomas Tog a gitt. Skulle vært møbelsnekker jeg, så kunne jeg laget akkurat den senga Aron vil ha og som passer han.
Blogglisten

1 kommentar:

  1. Hei! Ser at dette innlegget er noen år gammelt, men det er akkurat der jeg er nå! Har en sønn, snart 2 år som elsker Tomas toget. Hehe! Ligger fortsatt i sprinkelsenga, men jeg kikker rundt :) Ble det Thomas-toget seng på dere?

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...